
Vandaag is een hoogdag in het leven van Eddy Wauters. Exact 40 jaar geleden werd hij voorzitter van 'The great old'.
Veel reden tot feesten is er echter niet. De supporters zien hem liever vertrekken door de tegenvallende resultaten in de competitie. Bovendien ziet het er ook niet al te rooskleurig uit op financieel vlak.
Toch beleefde Antwerp onder Wauters zijn grootste successen. Zo was er de finale voor de Europese beker der bekerwinnaars op het mythische Wembley in 1993. De finale werd met 3-1 verloren tegen het Italiaanse Parma

Geen opmerkingen:
Een reactie posten