donderdag 12 februari 2009

Doornik speler geschorst voor rest van het seizoen

Het sportcomité van de Voetbalbond heeft Sylvio Breleur (foto) van Doornik een zware straf opgelegd voor de ongeregeldheden na de wedstrijd tegen KVK Tienen.

Breleur wordt geschorst tot 31 december 2009, waarvan effectief tot 30 juni. De rest is voorwaardelijk.

Op 18 januari had hij na zijn rode kaart tegen Tienen in de kleedkamers klappen uitgedeeld aan enkele stewards. Doornik meldt dat de speler zeker in beroep zal gaan tegen de straf.

Laten we hopen dat deze talentvolle speler zijn lesje nu zal leren. Want op het veld is hij zeker een meerwaarde voor de Exqi league .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten