donderdag 12 februari 2009

Sfeer in de Exqi League


Er wordt een beetje belachelijk gedaan over de supportersaantallen in de Exqi League. Er zijn inderdaad clubs waar er slechts voor een duizendtal toeschouwers gespeeld wordt maar teams met eersteklassetraditie als Antwerp , Lierse en natuurlijk STVV geven het goede voorbeeld. Bij thuiswedstrijden komen tussen de 6.000 en 10.000 toeschouwers opdagen. Ook buitenshuis weten deze teams zich gesteund door een fantastische aanhang!


Bij deze wil ik dan iedere supporter van welke club dan ook oproepen om zijn team zowel thuis als op verplaatsing luidkeels te steunen. Het wordt zo voor iedereen gezelliger en de tweede klasse geraakt van zijn etiket van grijze muis af.


Om jullie te laten proeven van hoe de sfeer in de Exqi league kan zijn heb ik hieronder enkele links naar leuke sfeerfilmpjes gepost.




1 opmerking:

  1. Stvv zit voor altijd in mijn hart door deze sfeerfilmpjes.
    Goe bezig Domien jongen

    BeantwoordenVerwijderen