dinsdag 3 maart 2009

Lierse op weg naar de Heizel?


Vanavond neemt SK Lierse het in de halve finale van de Beker van België op tegen KRC Genk. Het is de eerste confrontatie tussen beide teams. De terugwedstrijd volgt op 22 april.


Zoals eerder op deze blog vermeld is Lierse in dit stadium van de competitie de enige tweedeklasser. Het is echter de vraag of Lierse deze wedstrijd serieus neemt. Hun hoofddoel blijft de promotie naar eerste klasse maar op dit moment staan ze tweede op vijf punten van leider STVV. Bovendien missen ze een van hun belangrijkste spelers: Tomasz Radzinski.


In Studio 1 op maandag van twee maart beaamt hulptrainer Eric van Meir dat de prioriteiten bij de competitie liggen maar "Een halve finale in de Beker van België dat gooi je wel zomaar niet weg , dus we zullen gemotiveerd zijn" voegde hij er nog aan toe.
Wie het volledige stukje over Lierse wil zien kan terecht op volgende link : http://www.sporza.be/cm/sporza.be/mediatheek/1.481776

Ik roep alle fans van de Exqi League op om Lierse te steunen in hun tocht naar de Heizel! De Exqi League zal er alleen maar wel bij varen!




2 opmerkingen:

  1. jaja, wat ist nu geworden gisteren ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ,

    De stand gisteren was 2-2. Straks volgt een verslag op mijn blog

    Hou het zeker in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen