vrijdag 13 maart 2009

STVV-Lierse uitverkocht


Op de woensdag 25 maart om 20.30 wordt de absolute topper gespeeld in de Exqi league. Het nummer 1 STVV zal het dan thuis opnemen tegen nummer 2 Lierse. Voor wie denkt nog een kaartje te kunnen bemachtigen heb ik slecht nieuws. De wedstrijd is al uitverkocht!


Afgelopen week kon je over de koppen lopen aan de ticketverkoop bij STVV en Lierse. Iedere supporter wou koste wat het kost zich een kaartje aanschaffen voor deze topper. Op vijf dagen tijd waren dan ook alle 9500 kaarten de deur uit (effe geluk dat ik een abonnement heb). Dit zijn supportersaantallen waren vele eersteklassers alleen maar van kunnen dromen. Dit toont nogmaals aan dat er ook in de Exqi league met veel passie wordt gespeeld en gesupporterd.


De wedstrijd zal ook live te zien zijn op Exqi sport. Het belang voor deze wedstrijd wordt ook door de kbvb extra in de verf gezet. Niemand minder dan Belgisch beste scheidsrechter Frank De Bleeckere (foto) moet deze wedstrijd in goede banen leiden.

1 opmerking: