woensdag 11 februari 2009

Beker van België

In Brussel is gisteren geloot voor de halve finales van de Beker van België. KRC Genk neemt het op tegen Lierse en KV Mechelen of Kortrijk zullen het opnemen tegen Roeselare of Cercle Brugge.

Als tweedeklassers mogen we (zelfs als supporter van grote concurrent STVV) fier zijn op de prestaties van Lierse in de beker. Ze zetten de Exqi League op de Belgische voetbalkaart door als enige tweedeklasser de halve finales te bereiken. In de eerste twee rondes schakelden ze eersteklassers Bergen en Dender uit. In de kwartfinale ging vervolgens derdeklasser RC Mechelen voor de bijl. Nu staan ze dus op twee wedstrijden van de Heizel.

Ik roep dan ook iedereen op om Lierse te steunen in hun confrontaties met KRC Genk die op 4 maart en 22 april plaatsvinden. Niet alleen omdat Genk de vijand is van STVV maar ook om te laten zien dat de Exqi League een competitie van hoog niveau is en zeker niet moet onderdoen voor eerste klasse.

Succes Lierse!

1 opmerking:

  1. Deze visie steun ik volledig. Komaan Lierse! Eén voor allen, allen tegen KRC Genk!

    BeantwoordenVerwijderen